Τηλεφωνικές παραγγελίες
210 6090087 210 6828991 Ωράριο τηλεφωνικών παραγγελιών
Δευτέρα έως Παρασκευή (09.00πμ - 16.00μμ)

B2B - Χονδρική
Επιστροφές προϊόντων
Παρέλαβα λάθος προϊόν
  • Τα κάτωθι ισχύουν σε περίπτωση που το λάθος οφείλεται στη Daisat Electronics. (Εάν έχετε επιλέξει λάθος προϊόν και επιθυμείτε αλλαγή, θα πρέπει να αποστείλετε το προϊόν με χρέωση δική σας, ασφαλώς, αχρησιμοποίητο και κατόπιν ελέγχου θα γίνει πίστωση η αξία του προϊόντος για να επιλέξετε άλλο προϊόν που σας ικανοποιεί).
  • Θα πρέπει να ενημερώσετε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 2106090087 την ίδια μέρα της παραλαβής ή την επόμενη εργάσιμη για να γίνει ο σχετικός έλεγχος αποθήκης/courier ώστε να βρεθεί το λάθος άμεσα. Προσοχή: Δεν πρέπει να περάσουν μέρες γιατί αν το λάθος είναι εσκεμμένο πχ από courier, δεν μπορεί να γίνει διασταύρωση.
  • Εφόσον διαπιστωθεί το λάθος, η επιστροφή του προϊόντος γίνεται με επιβάρυνση των εξόδων αποστολής της Daisat Electronics (Εσείς αποστέλλετε με ACS Courier απλό δέμα, χρέωση παραλήπτη).
  • H επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν & την πλήρη εμπορική συσκευασία του.
  • Η Daisat Electronics οφείλει να σας στείλει το σωστό προϊόν εκ νέου εντός 1-3 εργάσιμων, μόλις παραλάβει το λάθος προϊόν.
  • Εάν το προϊόν το παραλάβατε από το φυσικό κατάστημα, θα πρέπει να μας το φέρετε ο ίδιος στη διεύθυνση Λ. Μεσογείων 444, Αγία Παρασκευή.

Παρέλαβα προϊόν με ζημιά, χτυπημένο, κατεστραμένη συσκευασία

  • Θα πρέπει να ενημερώσετε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 2106090087 την ίδια μέρα της παραλαβής ή την επόμενη εργάσιμη για να γίνει ο σχετικός έλεγχος αποθήκης/courier ώστε να βρεθεί το λάθος άμεσα. Προσοχή: Δεν πρέπει να περάσουν μέρες γιατί αν το λάθος είναι εσκεμμένο πχ από courier, δεν μπορεί να γίνει διασταύρωση, ή μπορεί η αντιπροσωπία/courier να επικαλεστεί ότι η ζημιά έγινε σε μελλοντικό χρόνο της παραλαβής (Πχ. Το κινητό φέρει χτύπημα από πτώση, ο πελάτης ενημέρωσε μετά από 3 μέρες την Daisat. Η Daisat ενημερώνει την Courier που μετέφερε το δέμα, η Courier αποποιείται ευθύνης διότι ο πελάτης δεν ενημέρωσε εγκαίρως & αναφέρει ότι η πτώση έγινε από υπαιτιότητα πελάτη).
  • Εφόσον επιβεβαιωθεί η ζημιά, η επιστροφή του προϊόντος γίνεται με επιβάρυνση των εξόδων αποστολής της Daisat Electronics (Εσείς αποστέλλετε με ACS Courier απλό δέμα, χρέωση παραλήπτη).
  • H επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν & την πλήρη εμπορική συσκευασία του.
  • Η Daisat Electronics οφείλει να σας στείλει καινούργιο προϊόν εντός 1-3 εργάσιμων, μόλις παραλάβει το δέμα.
  • Εάν το προϊόν το παραλάβατε από το φυσικό κατάστημα, θα πρέπει να μας το φέρετε ο ίδιος στη διεύθυνση Λ. Μεσογείων 444, Αγία Παρασκευή και να προχωρήσει η διαδικασία ως άνωθεν.
Παρέλαβα προϊόν το οποίο δεν λειτουργεί ή σταμάτησε να λειτουργεί τις πρώτες μέρες
  • Το προϊόν υπάγεται στην κατηγορία DOA (Dead on arrival). Ο πελάτης θα πρέπει να ενημερώσει εντος 7 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του δέματος, το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 2106090087.
  • Κατόπιν συννενόησης, η επιστροφή του προϊόντος γίνεται με επιβάρυνση των εξόδων αποστολής της Daisat Electronics (Εσείς αποστέλλετε με ACS Courier απλό δέμα, χρέωση παραλήπτη).
  • H επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν & την πλήρη εμπορική συσκευασία του.
  • Η Daisat Electronics οφείλει να ελέγξει το προϊόν ή να το στείλει για έλεγχο στην επίσημη αντιπροσωπία και να σας ενημερώσει σχετικά εντός 5 ημερών. Εάν το πρόβλημα δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα του πελάτη (πχ το προϊόν βράχηκε, κάηκε από υπέρταση κτλ), γίνεται αντικατάσταση και αποστολή δωρεάν. Εάν η επίσημη αντιπροσωπία βγάλει πόρισμα ότι υπάρχει υπαιτιότητα του πελάτη, η Daisat Electronics οφείλει βάση νόμου να παρουσιάσει το σχετικό έγγραφο στον πελάτη και να αποστείλει το προϊόν στον πελάτη όπως το παρέλαβε με επιβάρυνση μεταφορικών του πελάτη.
  • Εάν το προϊόν το παραλάβατε από το φυσικό κατάστημα, θα πρέπει να μας το φέρετε ο ίδιος στη διεύθυνση Λ. Μεσογείων 444, Αγία Παρασκευή και να προχωρήσει η διαδικασία ως άνωθεν.
Το προϊόν χάλασε και είναι εντός εγγύησης
  • Θα πρέπει να ενημερώσετε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 2106090087.
  • Κατόπιν επικοινωνίας η επιστροφή του προϊόντος γίνεται με επιβάρυνση των εξόδων αποστολής του πελάτη.
  • Η Daisat Electronics οφείλει να ελέγξει το προϊόν ή να το στείλει για έλεγχο στην επίσημη αντιπροσωπία και να σας ενημερώσει σχετικά εντός 5 ημερών. Εάν το πρόβλημα δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα του πελάτη (πχ το προϊόν βράχηκε, κάηκε από υπέρταση κτλ), γίνεται επισκευή ή αντικατάσταση εφόσον δεν είναι δυνατή η επισκευή και αποστολή του προϊόντος (μεταφορικά επιβαρύνουν τον πελάτη). Εάν η επίσημη αντιπροσωπία βγάλει πόρισμα ότι υπάρχει υπαιτιότητα του πελάτη, η Daisat Electronics οφείλει βάση νόμου να παρουσιάσει το σχετικό έγγραφο στον πελάτη και να αποστείλει το προϊόν στον πελάτη όπως το παρέλαβε με επιβάρυνση μεταφορικών του πελάτη.
Το προϊόν χάλασε και είναι εκτός εγγύησης
  • Θα πρέπει να ενημερώσετε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 2106090087
  • Θα ενημερωθείτε αν το προϊόν χρήζει επισκευής, στη συνέχεια θα ενημερωθείτε για το κόστος ελέγχου και το κόστος επισκευής. (Αυτές οι πληροφορίες ενδέχεται να δοθούν εφόσον γίνει ο έλεγχος του τεχνικού της αντιπροσωπίας, ανάλογα βέβαια και της φύσης του προϊόντος).
  • Κατόπιν επικοινωνίας η επιστροφή του προϊόντος γίνεται με επιβάρυνση των εξόδων αποστολής του πελάτη.
  • Η Daisat Electronics οφείλει να ελέγξει το προϊόν ή να το στείλει για έλεγχο στην επίσημη αντιπροσωπία και να σας ενημερώσει σχετικά εντός 5-10 ημερών. Μόλις γίνει ο έλεγχος, θα σας ενημερώσουμε για το κόστος επισκευής και εφόσον συμφωνήσετε θα προχωρήσουμε στην επισκευή του προϊόντος. Η αποστολή του προϊόντος στον πελάτη με επιβάρυνση μεταφορικών του πελάτη.
 

Οι τιμές μπορούν να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση
Δέσμευση τιμών γίνεται μόνο μέσω ηλεκτρονικής παραγγελίας και επιβεβαίωσής της
Οι φωτογραφίες και τα videos των προϊόντων είναι ενδεικτικά

Developed by: Hyper Center
Design: G.K.
(c) 2018 Daisat Electronics S.A.